wtorek, 19 marca 2013

Kwestia przypadku kwestia spóźnienia


Czy czasem się zastanawiacie jak by to wyglądało gdyby jakieś rzeczy w Waszym życiu potoczyły się o włos pędzącego bizona inaczej? Co by to było, gdybyście w pewnym momencie zdecydowali, że lepiej jednak było najpierw wziąć ten serek homogenizowany o smaku truskawkowym a nie półtora kilo wędzonego boczku, bo jak wróciliście po serek to go już nie było - ostatnią sztukę sprzątnął  Wam sprzed nosa jakiś okropny kapitalista, którego jeszcze przed chwilą nie było bo woził się gdzieś swoim samochodem, na który to model nie będzie Was stać choćby komornik zszedł Wam z konta? 
I pozostaje Wam tylko pluć sobie w brodę i tarzać się po ziemi, krzyczeć wypluwając swoje jestestwo na zewnątrz - być jak Zbigniew Wodecki po kradzieży trąbki, jak Lech Wałęsa po kradzieży śrubokrętu, jak Słowacki, bo brakło mu opium i nie mógł se z Krasickim zapalić (se książkę o wieszczu naszym przeczytałem ostatnio se). No bo mnie właśnie takie myśli nieraz nachodzą - nie wiem czy jest to reakcja normalnego organizmu - ale ponoć norma to tylko zasada przyjęta przez ogół. 
Tak więc wracając do mojego pieprzenia .... przepraszam rozważań..... bo mnie to nieraz tak nachodzi - że właściwie to dlaczego stało się tak a nie inaczej - dlaczego pewnych rzeczy nie zrobiłem, mimo że zrobić mogłem. Tudzież zrobiłem a mogłem ich nie robić. Ja wiem, że fizycy, że teoria wszystkiego, że religia, przeznaczenie, predestynacja etc. Ale czy można tak naprawdę zawierzać tym którzy twierdzą, że wszystko jest połączone megacienkimi nitkami (teoria strun), lub tłumaczą że coś tam gdzieś tam postanowiło, że będzie tak a nie inaczej - jak się nad tym zastanowić to i jedno i drugie brzmi równie absurdalnie.... Wiara w jedno i drugie jest jednak bardzo sycąca (może nie jak duży kebab ale jednak), bo też i wygodnie uznawać, że wyszło tak a nie inaczej, bo tak wyjść musiało - bo wszystko jest połączone akcja, reakcja, karma, predestynacja, ka jak zwał tak zwał. 
Jednakże na chwilę obecną : SKURWYSYNIE ODDAWAJ MÓJ SEREK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!




2 komentarze: